Læs med her hvor vi kigger nærmere på fordele og ulemper.

Målet er at skabe ny viden og konkret erfaring om service- og oplevelsesudvikling. Danmark skal være en nærværende turistdestination, hvor vi sammen med vores gæster skaber ægte og mangfoldige oplevelser af høj kvalitet – altid i øjenhøjde og tæt på. Det fremgår også af Statusanalysen af dansk turismes udvikling og konkurrenceevne. Taro Vestøl Cooper & Sofia Knudsen Estifanos. Læs mere her om værdien af oplevelser. Det kan på sigt bidrage til at øge omsætningen og løfte medarbejdertilfredsheden og engagementet hos virksomhederne. Ikke mindst fordi Danmark har en styrkeposition i forhold til at skabe personlige og autentiske oplevelser. Vi kan ikke konkurrere på prisen. Derfor er mødet mellem medarbejderne og gæsten i fokus. Disse erfaringer samles og deles i netværket NICE Forum, hvor virksomheder på tværs af turismens værdikæder mødes og sammen udvikler nye måder at arbejde på med inspiration fra nationale og internationale eksperter. Samtidig integreres NICE-tænkningen i serviceuddannelserne og projektet understøttes af ny forskningsviden og analyser. Vi ved, at mange føler sig fristet til at ryge, når tobakken er let tilgængelig" siger Kasper Ejlertsen, formand for Sundhedsudvalget i Odense Kommune. Det afspejler sig også i regeringens vision for dansk turisme, som handler om alt det særlige, der skal karakterisere Danmark: Åbenhed, tilgængelighed og tillid. NICE projektet gennemføres i Region Hovedstaden i et samarbejde mellem virksomheder, destinationer, arbejdsgiver- og arbejdstagerorganisationer samt forsknings- og uddannelsesinstitutioner. Her kan du få inspiration fra, hvad andre virksomheder har gjort for at styrke deres oplevelser og blive klogere på deres erfaringer. Omkring Kronelån. I Danmark kan man nemt og trygt tage hen, hvor man vil og overalt skal man møde en fri, uformel og imødekommende kultur, hvor man selv kan deltage og være til at forme sine oplevelser. Hør hans syn på, hvad der er essentielt for medarbejdere og ledelse i arbejdet med at skabe ægte og hjertevarme serviceoplevelser. De ønsker personlige oplevelser, som rører dem og efterlader stærke indtryk. Læs også om virksomhedernes erfaringer med at deltage i NICE eksperimenterne her. Men vi kan konkurrere på at skabe mindeværdige oplevelser for vores gæster, så de føler, at de får noget særligt med sig, når de er i Danmark. Kontakt NICE sekretariatet her Bor du udenfor Region Hovedstaden kan vi sammen arbejde for at skabe et NICE set-up i din destination. Og det er lige netop det, vi arbejder på i NICE-projektet. Skabelsen og udbredelsen af oplevelsesmanifestet til hele Danmark er således et skridt på vejen til at skabe en servicebevægelse og gøre Danmark kendt for mindeværdige oplevelser i verdensklasse. Det handler om at fejre de bedste eksempler og derigennem smitte hele turist- og serviceerhvervene med en stolthed i forhold til at skabe gode og mindeværdige oplevelser. Det kræver nytænkning af mødet med gæsterne, og at man i nogle situationer gør op med den traditionelle opfattelse af, hvad der er ’god service’.

Forsiden - Ordkraft

. Vi understøtter skabelsen af mindeværdige oplevelser på tværs af turismens værdikæde. Turisterne forventer i dag ikke blot at få en god service. Henrik Smidt, Elsebeth Dissing m. Vi tilbyder ægte og helt nære oplevelser. Sådan er det” Samtale om kun EN eneste sætning med Shakespeareoversætter Niels Brunse. Målet er på tværs af turismens aktører at skabe en national bevægelse, som gør Danmark verdenskendt for god service og mindeværdige oplevelser uanset hvor i Danmark, gæsterne rejser. Andre kæmper for at få hævet basisniveauet for servicen.

Kontakt NICE sekretariatet her Tilmeld dig nyhedsbrevet og få sidste nyt om events, erfaringer, analyser og metoder og læs om andre virksomheders erfaringer her og ny viden her. Det kræver en mere oplevelsesorienteret professionalitet i mødet med gæsterne. Der er mange forskellige aktører i branchen og derfor forskellige udgangspunkter. Oplevelsesmanifestet skal understøtte de forskellige udgangspunkter, så turisterne oplever, at de får god service og mindeværdige oplevelser lige meget hvor i Danmark, de rejser. skrevet til den eneste ene af nordjyske forfattere. Charlotte Rørth og Elsebeth Dissing stiller spørgsmålene og byder på en musikalsk overraskelse. Og her er der et stort potentiale for ny værdiskabelse, da gæsterne gennem gode serviceoplevelser vil opleve øget værdi og i sidste ende være villige til at betale en højere pris for den personlige oplevelse.

NICE Project

. Samtidig er Danmark udfordret af, at turisterne ikke oplever, at de får tilstrækkelig værdi for pengene hverken i forhold til mad, shopping eller overnatning, og det svækker Danmarks konkurrencedygtighed. skabe mindeværdige oplevelser Kim Rahbek Hansen, CEO hos Sticks’n’Sushi, fortæller om kædens mål med at deltage i NICE. Udgangspunktet for NICE er ønsket om at skabe en nærværende, personlig og mindeværdig oplevelse sammen med gæsterne. Her kan du høre adfærdsdesigneren Simon Bentholms gode råd til, hvordan du designer dig til gladere gæster. Læs med her hvor vi kigger nærmere på fordele og ulemper. NICE står for New Innovative Customer Experiences og handler om at flytte fokus fra, at vi leverer traditionel service til, at vi skaber personlige og mindeværdige oplevelser sammen med vores gæster, så de får lyst til at komme igen og anbefale os til andre. Nogle har allerede et professionelt fokus på at skabe serviceoplevelser. Læs med her hvor vi kigger nærmere på fordele og ulemper.

GULVAFSLIBNING | Billig gulvafslibning med 3 års …

Kommentarer